Post by malxipulrieknoc on Mar 13, 2022 7:25:32 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ice Cream Inc. ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ice Cream Inc. IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod lisää kultaa ▞▞▞
▞▞▞ Ice Cream Inc. 2022 version ▞▞▞
Toivon, että se olisi ilmainen 29 päivän kokeilu VIP-jäsenyydelle
Tämä peli on niin siisti 😎 ja mahtava 👌. Rakastan jäätelöä Inc. Pelasin tätä peliä pienenä lapsena 😀 Kiitos kaikista mahtavista asioista puhelimeni Play Storessa 📱.
Pidän todella tästä pelistä, mutta siinä on ongelma, kun pelaan sitä, se on erittäin häiritsevää, kuin se häiritsee paljon, mutta muuten pidän siitä.
Rakastan tätä peliä, mutta minun piti antaa kaksi tähteä, koska joskus se ei toimi kunnolla. Näyttö muuttuu mustaksi eikä mitään näy. Korjaa tämä sotku, muuten en asenna tätä sovellusta enää.
Android 4.0 Ice Cream Sandwich ja uudemmat ... Apple, iPhone, iPad ja iPod ovat Apple Inc. yhtiön rekisteröityjä tavaramerkkejä.
Olen jo lahjoittanut, tai en ole kiinnostunut. Piilota banneri. Casper-s-ice-cream-inc. Tuotemerkki: Casper-s-ice-
Se välkkyy, kun se on tietosuojakäytäntösivulla, ei päästä minua peliin ja siirtyy mustalle näytölle. Se on kamalaa. Odotin myös sen pelaamista
Tämä peli on hyvä peli, mutta siinä on vain yksi ongelma ja ongelma on, että se häiritsee koko ajan ja se on ainoa ongelma, jonka voit korjata
Ice Cream Inc. Kasual lvm
Tykkään pelata tätä peliä, mutta tämä peli vilkkuu. 😔😔😔😔😔😔
Se on kamalaa! En joko pääse mukaan peliin tai se menee peliin ja se vain jäätyy paikan päällä! Kun se käskee minua pitämään vaniljajäätelön painiketta painettuna, se ei toimi! Se vain istuu siinä, keltaisella kädellä... Osoittaen tuota TYHMÄN valkoista nappia... JOS VOISIIN INHOTTAVAA, ANTAISIN 2,9 MILJOONAA KERTAA! 😤😤😤😠😠😠😡😡😡🖕🖕🖕👎👎👎👎👎💣💣
Hieno peli, mutta liian sekava
Kiertotie: English translation, definition, meaning, synonyms ...
Tämä EI OLE ILMAINEN SOVELLUS. Minun 5v. vanha tyttärentytär asensi sen. I, poistettu ja viesti ilmoittaa minulle, että asennuksen poistaminen ei poista 7,99 dollarin viikkomaksua. Google...tee asialle jotain tai poistan sinut.
Ice Cream Inc. Grand public begm
Kiva idea ja hauskaa muutamille tasoille, mutta 7,99 puntaa viikossa jäätelön valmistamiseen. Se on hullua. Sinun täytyy olla hullu maksaaksesi sen.
Rakastan sitä on paras sen hämmästyttävä mielestäni sinun katseen pitäisi saada se.Jessica
Rakastan peliä ja henkilöä, joka loi tämän pelin! Arvostan kuinka tämä peli tekee paljon ihmisille, jotka pitävät jäätelöstä. Haluan silti kertoa sinulle jotain, että rakastan tätä peliä paljon
Reissuun mennään vasta emmi
Tämä peli on todella helppo ja siinä ei ole lähes lainkaan mainoksia, se on vain yksi mainos jokaisella neljällä tasolla. Sanon sinulle, että sinun pitäisi ladata tämä peli, tämä on todella hauskaa ja jos et pidä siitä, poista se sanomalla, että pidät se ja se ei ole edes vähän myöhässä tabletissani. Luota minuun, tämä peli on paras ja se on todella helppoa hahaha, olen jo sanonut sen anteeksi. Mutta kyllä, voit todella ladata tämän pelin, koska kaikki edellä mainitut tarkoittavat kaikkea, mitä olen jo sanonut.😃😃😜
Ensinnäkin ei ole ääntä ja pidän äänestä samasta tärinän kanssa, mutta ennen kaikkea annan sille arvosanan 3 ja puoli viidestä, jos voisin
Hauska tyytyväinen ja viileä, mutta epätarkka En voi koskaan sanoa, milloin minun on vaihdettava makuja
Hyvä peli suosittelen 5/5☺️👍
Huawei
Latasin juuri pelin, olin iloinen saadessani pelin, mutta kun pelasin sitä, näyttöni häiritsi ja viivästyi jatkuvasti. Se ei ollut hauskaa, en voinut olla vuorovaikutuksessa tai koskea mihinkään. Peli oli hidas enkä pidä siitä, korjaa tämä se pilaa pelin ihmisille, jotka saavat virheen
Rakastan sinua liikaa, tämä peli on hauska, kun poistin sen, halusin ladata sen uudelleen. Mutta unohdin nimen.🤣🤣🤣
Pätkiii koko ajan
Häagen-Dazs have been making ice cream like no other since 1961. Discover our range of irresistible flavours, made with only the best quality ingredients.
Tämä peli on mahtava ajan kulumiseen, ja sen laatu on todella hyvä, eikä se häiritse. Olen juuri ladannut pelin, mutta silti suosittelen sitä todella. Toivon todella, että tasot kovenevat, mutta toistaiseksi ...............SINUN ON LATAA PELI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!
Ice Cream Inc. Grand public begm
3-vuotias poikani latasi ja allekirjoitti tilauksen. Kuten muut, en saanut TapNationilta hyvitystä 8 dollarista, eikä GooglePlaysta ollut apua. Kyseenalaistan tämän sovelluksen minkä tahansa 5 tähden luokituksen laillisuuden. Joku todella aikoo maksaa 8 dollaria viikossa pelatakseen tätä peliä. Älä luule niin. Tämä on huijaus.
Kaikki aiheet - AfterDawn
Ei kirjaimellisesti haastetta. Pidät painiketta painettuna 10 sekuntia ja ohitat tason. Katso 30 sekunnin mainos ja toista. Kuulostaako se sinusta hauskalta?
Hyvä peli....
Toivon, että voisin antaa sille 5 tähden, mutta se on häiritsevää ja mainoksia tulee 5 sekunnin välein
Upea pelisovellus, mutta... Lisäykset eivät toimi kunnolla, ratkaise tai korjaa tämä ongelma
Se näytti hauskalta, mutta tämä peli on KAUMA. Minulla on ollut se vain pari sekuntia, ja se on SUUUUPER kiiltävää. EI suosittelisi tätä peliä.
Tämä peli on yusaly hyvä, mutta tasot ovat lyhyitä ja siellä on paljon mainoksia
Sinun täytyy kopioida jäätelö, sillä se antoi sinulle sen niin hauskaa, että siksi se on minulle 5 tähteä
Annan tälle 3 tähteä, se on hyvä, mutta mikä on viiveen tilanne
Halloween Cooking Games आर्केड गेम hnga
Se on todella hyvä peli, mutta siinä on paljon lisäyksiä, ymmärrän sen, mutta se voi olla ärsyttävää, mutta silti rakastan tätä peliä ja jatkan tämän pelin pelaamista
Se on hauskaa, mutta siinä on niin paljon lisättävää
En pidä siitä, että siinä on niin paljon lisäyksiä, joten korjaa se
Tooooooosi kiva peli 😀💚💗🍓🥝🥑🍑
Ice Cream Inc. Kasual lvm
Vaikka se on erittäin tyydyttävää ja rentouttavaa, se on myös erittäin helppoa, joten jos olet väsynyt, se sopii sinulle hyvin, mutta jos haluat haasteen, valitse toinen peli. Kaiken kaikkiaan rakastan sitä!